De fysiske omgivelser

  • Hvor må man være? 

  • Hvad kan man se?

  • Hvem møder man?

  • Hvad lærer man i det åbne rum?

  • Hvor kan man arbejde?

  • Hvordan kan man samarbejde?

  • Hvordan er årets gang?

  • Hvad udsmykker fællesarealerne?

  • Hvilke værtøjer og redskaber er synlige?

 

Faglige og sociale miljøer adgang

  • Hvilke aktiviteter er synlige?

  • Hvordan bliver man inviteret?

  • Hvor er underviserne?

  • Hvordan ser de faglige miljøer ud?

  • Hvilke arrangementer man kan være med i?

  • Hvordan er omgangsformen mellem undervisere og studerende?

  • Hvor mødes de?

  • Hvad mødes de om?

 

Værdier

  • Hvad lægger institutionen vægt på?

  • Hvordan beskriver de deres læringsmiljø?

  • Hvordan arbejder man på tværs af organisationen?

  • Hvordan samarbejder undervisere?

  • Hvordan bruger man de studerende som kapacitet?

 

Udviklingsplan

  • Hvad er skolens strategiske mål?

  • Hvad fremhæves i udviklingskontrakter?